FANDOM

"Aave"
Näytä tiedot olomuodossa:

Aave on Pimeyden Metsästäjä ja aiempi Nynrah-haamu.

Elämäkerta Muokkaa

Aave oli Matoranina aseidentekijä Nynrahilla joka sijaitsi kaukana Metru Nuista. Saarella ei ollut ollenkaan Toia, ja hänet valittiin osaksi projektiin. Monien tapahtumien, mukaanlukien Sähköistyneen Protodermiksen-altaan räjähdyksen jälkeen, Aave sai uudet kyvyt ja taidot. Myöhemmin, Matoran-saarelaiset, olivat taistelleet ja kiivastuneet, he erottivat hänet.

Erotuksen jälkeen, hän liittyi Pimeyden metsästäjiin. Hän on ainoa Pimeyden metsästäjä, joka on suorittanut tehtävänsä loistavasti.

Aave muutti muiden Matoran-universumilaisten kanssa Spherus Magnalle, Matoran-universumin tultua asutuskelvottomaksi.

Kyvyt Muokkaa

Aaveella on suuret voimat, väliaikainen lentokyky, parantunut näkökyky sekä kyky muuttua näkymättömäksi.

Kulissien takana Muokkaa

  • Aaven keksi joku BIONICLE-fani ja lähetti tämän LEGO Magazine Dark Hunter Building Contestiin (eli LEGO Lehden Pimeyden metsästäjän rakennuskilpailuun). Hänelle antoi roolien tarinaan Greg Farshtey ja laittoi sen Dark Hunters-kirjaan, mutta leikkasi sen pois kirjasta. Aave sai kuitenkin maininnan BIONICLE Encyclopedia: Updatedissa.

Esiintymiset Muokkaa

Kirjat Muokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki