FANDOM

BIONICLE.com on BIONICLE-teeman virallinen verkkosivu.

Nykyiset osiot Muokkaa

Virallisella nettisivustolla on kielestä riippuen useita osioita. Vuoden 2015 sivulla suomenkielisiä osioita on kahdeksan. Englanninkielisellä sivulla on lisäksi linkki Lego Message Boards -foorumien BIONICLE-osioon.

BIONICLE Muokkaa

Sivuston etusivu, jolla on linkki uusimpaan verkkoanimaatioon sekä linkkejä hahmoihin, tuotteisiin, peleihin, videoihin ja rakennusohjeisiin.

Tarina Muokkaa

Tarina-osio sisältää kaikki ilmestyneet vuoden 2015 verkkoanimaatiot. Osiossa on myös linkkejä hahmosivuille.

Okoto Muokkaa

Okoto-sivulla on tietoa Okoton saaren kuudesta alueesta.

Tuotteet Muokkaa

Tuotteet-osiossa on tuotekuvaukset kuudesta suojelijasetistä, kuudesta Toa-setistä sekä Kallohämähäkkien herrata. Sivuilla luetellaan myös kunkin tuotteen sisältämät hahmot.

Hahmot Muokkaa

Hahmot-sivu kertoo tuotesivuista poiketen hahmojen ominaisuuksia liittyen muun muassa heidän voimiinsa, välineisiinsä ja luonteisiinsa. Settihahmojen lisäksi sivulla on kuvaukset eri kallohämähäkkilajeista.

Pelit Muokkaa

Pelit-osio sisältää Luomisen naamio -matkapuhelinpelin verkkoselaimessa pelattavana pelinä.

Videot Muokkaa

Videot-sivulla on Tarina-osion tavoin kaikki ilmestyneet vuoden 2015-verkkoanimaatiot.

Rakenna Muokkaa

Rakenna-sivu sisältää alkuvuoden 2015 settien rakennusohjeet.

Entisiä osioita Muokkaa

Sekalaista hauskaa Muokkaa

Sekalaista hauskaa-osiossa on pelejä, videoita ja muuta. Peleistä poistettiin paljon pelejä vuonna 2009.

Galleria Muokkaa

Galleriassa voi katsoa muiden BIONICLE-fanien tekemiä BIONICLE-luomuksia.

Kanoka Club/B.I.O. Codes Muokkaa

Entiseen Kanoka Clubiin ja nykyiseen B.I.O. Codes-osioon voi laittaa B.I.O. koodeja ja niistä saa jonkun palkinnon. Aiemmin siellä pystyi pelaamaan vanhoja BIONICLE-verkkopelejä.

Tämä osio ei ole koskaan ollut saatavilla suomeksi.

Ulkoisia linkkejä Muokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki