FANDOM

Battle for Power on nettipeli joka löytyy BIONICLE.comista. Se koostuu useasta minipelistä joita julkaistiin vuoden 2008 aikana. Pelejä on sekä Toien että Makutan puolella. Jokaisessa pelissä voi saada koodin jolla aktivoimalla saa hopea- tai kultakuvakkeen kyseiseen peliin. Kuvaketta painamalla saa palkinnon. Koodin saanti riippuu pisteistä jotka näkyy pelin alkuvalikossa.

Pelit Muokkaa

Toa Nuvien minipelit:

  • Pohatu = Pelissä on kaksi osiota. Ensimmäisessä osiossa pitää kerätä mahdollisimman monta ilmassa näkyvää palloa 10 sekunnissa. Toisessa osiossa pitää ampua Phantokoita ennen kuin ne saavat haettua Av-Matoranin ylhäälle. Jos Phantoka saa Matoranin ylös asti, se yhdistyy ja lentää yrittäen tuhota sinut törmäilemällä. Läpäistyäsi nämä alkaa uusi taso. Näin jatkuu kunnes häviät. Ensimmäisessä osiossa ei voi hävitä peliä.
  • Kopaka = Pelissä olet Kopaka joka ampuilee Makutan Phantokoita kaksintaisteluperiaattella. Kullakin on käytössä kolme Av-Matorania, josta molemmat ottavat aluksi yhden matoranin. Hahmolla liikutaan lentäen ja kääntymällä ympyrää. jos hahmo koukaa toiselle sivulle, se tulee toiselta puolelta. Jos onnistuu ampumaan Phantokan alas, se tuhoutuu ja tulee uusi ottaen toisen matoranin. Jos vastustaja häviää kolmannen matoranin kanssa, voitat ja seuraava Phantoka tulee vastaan. Alkaa uusi taistelu jossa vastustajalla on kolme matorania. Pelattavan hahmon Matoranit ei uusiudu. Taistelun aikana tulee erilaisia otettavia tehosteita jotka helpottavat taistelua. Jos menetät kaikki kolme matorania häviät pelin.
  • Tanma = Tavoitteena on päästä aluen toiselle. Hahmo käyttää lentoreppua ja liikkuu itsestään, mutta hahmoa pitää nostaa jotta se ei tipu. vasemmassa alakulmassa on elämämittari jonka tyhjetessä peli on ohi. Matkan varrella on Phantokoita esteinä jotka voi väistää joko ohittamalla ne tai osumalla niihin, jolloin ne siirtyvät pois. Jotkut Phantokat voivat ampua pelaajaa kohti, mutta tämä ei seuraa hahmoa. Pisteitä saa matkasta ja osumista. Matkan varrelta saa myös tehoa moottoriin, joka antaa lisää nopeutta tietyn ajan sekä polttoainetta, joka täyttää polttoaine säiliön. Poltoaineen loppuessa nouseminen vaikeutuu ja kun se tyhjenee, hahmo menee välittömästi alas ja peli on ohi.
  • Toa Ignika = Tavoiteena on suojella matoraneja Tridax-koteloilta. Hahmoa liikutetaan eteenpäin ja käännetään ympyrää. Tavoitteena on ampua kaikki Tridax-koteloita tiputtavat Phantokat alas. jos ne tiputtavat koteloita ne voi ampua tai tönäistä sivummalle. Jos ne tippuu, ne aukeavat ja lähellä olevat matoranit muuttuvat Makutoiksi. Myös lentävät Phantokat ovat kentässä ja yrittävät ampua pelaajan alas. Kenttien aikana ilmestyy erilaisia peliä helpottavia tehosteita. Häviät pelin jos tuhoudut tai kaikki kentässä olevat matoranit muuttuvat Makutoiksi. Pelissä on kolme tasoa.
  • Av-Matoran = Pelissä liikutaan kaikilla Toien Matoraneilla. Pelissä mennään kolme alaslasku kilpailua kullakin matoranilla. Tavoitteena on olla ensimmäinen alhaalla ennen vastustajaa. Matkan aikana pitää kerätä harmaita palloja ja vältää osumasta Tridax-koteloihin ja isoihin hahmoihin. Alas tullessa pitää hidastaa ettei menetä elmäpisteitä. Kun kolme kilpailua on käyty on peli ohi.

Makutojen minipelit:

  • Vamprah = Samanlainen peli kuin Pohatun, mutta kerättävinä on Teridax-kotelot ja vastassa Toat.
  • Antroz = Pelissä liikutaan että Antrozilla että Radiakilla. Tavoitteena on tuhoha taloja teridax-koteloilla ajalla. Pelaaja ohjaa Radiakkia ja Antroz seuraa, jota pelaaja ei voi ohjata. Pelaaja voi antaa käskyn jolloin Antroz tiputtaa kotelon jonka osuessa taloon se tuhoutuu. Myös maalla olevia matoraneja voi tuhota. Seuralainen voi osua kiveen tai ilmassa leijailevaan Matoraniin jolloin joutuu kentän alkupisteseen. Aluksi on vain oransseja palloja mutta kenttien edetessä pallojen väri kasvaa jolloin pitää vaihtaa palloja kun on tuhottava eri värisiä taloja.
  • Chirox = Tavoittena on saada Toien matoran kiinni ja tuhota se. Hahmo liikkuu automaattisesti, mutta pelaajan on väistettävä tiellä olevia Toia. Myös Makutat ovat esteenä. Jotkut Toat voivat tulla päin ja ampua pelaajaa. Matkan aikana saa myös nopeus tehosteen, jolla saa lisää nopeutta rajallisesti. Se katoaa kun osut johonkin. Törmäyksestä menetät elämäpisteitä. Kun saavutat matoranin, sen elämät ilmestyvät ruutuun. Tuhottuasi sen pääset seuraavalle tasolle. Pelissä on kolme tasoa.
  • Gavla = Samanlainen kuin Antrozin peli. Poikkeuksena on että pelaajan pitää hakea koteloita Matoraneilta. Jos koteloita on useampi väri, niin pelaajan pitää käyttää kaikki ennen kuin voi hakea muita värejä. Pelissä on Matoran-luolia joita voi myös tuhota.
  • Av-Matoran = Täysin samanlainen ja päinvastainen kuin Toan Av-Matoranien peli.

Linkit Muokkaa

Pelaa Battle for Power- peliä

Katso myösMuokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki