Fandom

Bioarkistot

Bohrok-Kal Kaita Ja

1 342sivua
tässä wikissä
Add New Page
Keskustelu0 Share
“Pelkkä fyysinen voimanne on mahtava, Toa Nuva. Mutta toisaalta...”
“...niin on meidänkin!”
Lehvak-Kal ja Bohrok-Kal Kaita Ja, A Matter of Time...
Bohrok-Kal Kaita Ja
Bohrok-Kal Kaita Ja sarjakuva.png
Robotti
Voimat Tyhjiövoima, Magnetismin elementaalivoima, Äänen elementaalivoima
Välineet Tyhjiökilvet
Tilanne Jakaantunut
Bohrok-Kal Kaita Ja.png

Bohrok-Kal Kaita Ja

Bohrok-Kal Kaita Ja oli kolmen Bohrok-Kalin, Lehvak-Kalin, Kohrak-Kalin ja Gahlok-Kalin, muodostama Bohrok-Kal Kaita -fuusio.

Historia Muokkaa

Kun Wairuha Nuva yllätti Lehvak-Kalin, se kutsui paikalle Gahklok-Kalin ja Kohrak-Kalin. Kolmikko yhdstyi Bohrok-Kal Kaita Jaksi ja lähetti Wairuha Nuvaan ilmattoman, magneettisen äänipyörteen. Rasitus sai Toa Nuva Kaitan hajaantumaan takaisin kolmeksi Toa Nuvaksi. Sitten Bohrok-Kal Kaita Ja hajaantui takaisin kolmeksi Bohrok-Kaliksi.

Luonne Muokkaa

Kuten kolme sen muodostanutta Bohrok-Kalia, myös Bohrok-Kal Kaita Ja oli itsevarma eikä antanut kenenkään estää Bahragien etsintää. Se oli myös kyllin sadistinen hyökätäkseen Wairuha Nuvan kimppuun kaikilla kolmella voimallaan tukehduttaakseen häntä ja pakottaakseen hänet jakaantumaan kolmeksi Toa Nuvaksi.

Bohrok-Kal Kaita Ja puhui lyhyen olemassaolonsa aikana tiettävästi vain kerran, ja silloinkin se puhutteli itseään monikkomuodossa.

Bohrok-Kal Kaita Ja setti.png

Bohrok-Kal Kaita Ja

Kyvyt Muokkaa

Bohrok-Kal Kaita Ja omasi Tyhjiön, Magnetismin ja Äänen elementtivoimat. Se pystyi hallitsemaan kaikkia kolmea voimaa samaan aikaan, kuten lähettämällä kolmesta elementtivoimastaan koostuvan pyörteen. Bohrok-Kal Kaita Ja kanavoi voimiaan kahdella Tyhjiökilvellä.

Bohrok-Kal Kaita Jata ohjasi yksi Krana-Kaleista, Ja-Kal. Se vahvisti sen aisteja, erityisesti kuulo- ja hajuaistia.

Kulissien takanaMuokkaa

Bohrok-Kal Kaita Ja oli yhdistelmämalli, joka rakentui Gahlok-Kal-, Kohrak-Kal- ja Lehvak-Kal-malleista.

Esiintymiset Muokkaa

Kanoniset

Epäkanoniset

Ei epäkanonisia esiintymisiä

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki