Fandom

Bioarkistot

Bohrok Va

1 342sivua
tässä wikissä
Add New Page
Keskustelu0 Share
Bohrok Va
Tahnok Va sarjakuva.png
Robotti
Luoja(t) Suuret olennot
Voimat Ei ole
Välineet Lukuisia
Tilanne Unessa

Bohrok Vat ovat Bohrokien pikku apureita. Toisin kuin Bohrokit, ne eivät ole Kranan kontrolloimia vaan täysin koneistettuja. Suuret Olennot loivat ne ja ne voivat tuoda Kranan Bohrokille joka on hukannut omansa että Mata Nuin "puhdistus" jatkuisi.

Bahragien voittamisen jälkeen, Matoranit uskoivat, että Bohrok Vaista tuli toimintakyvyttömiä ilman Bohrokeita, joten Matoranit käyttivät niitä apuna korjaillessaan tuhoja. Kuitenkin Vailla oli itsenäinen ohjelmointi, joka ei ollut muuttunut ja ne lähtivät kylistä. Kun Bohrok-Kalit ilmestyivät, Vat auttoivat niitä pääsemään Koroihin ja palvelivat Kaleja Bahragien vapauttamisessa. Myöhemmin ne heräsivät Bahragien signaalista ja palvelivat parvessa kunnes ne menivät takaisin uneen.

Kuten Bohrokeita ja Bohrok-Kaleja on olemassa kuusi erilaista Bohrok Vata. Jokainen Bohrok Va on samanvärinen kuin vastaava Bohrok, mutta niillä ei ole elementaalivoimia.

Kaita Muokkaa

Bohrok Vailla on kyky muuttua Kaidaksi kuten Bohrokeillakin. Kuitenkin tätä ei ole koskaan nähty tehtävän.

Esiintymiset Muokkaa

Kanoniset

Epäkanoniset

Ei epäkanonisia esiintymisiä

Katso myös Muokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki