FANDOM

“Eräs uusimmista palkollisistani, Firedracax on epätavallinen sen takia, että hän ei ole täynnä vihaa Toia kohtaan, julma tai vain huumaantuneena voimasta. Hän liittyi Pimeyden Metsästäjiin vain yhdestä syystä: tappaakseen Visorakit.”
The Shadowed One, Dark Hunters
Firedracax
Näytä tiedot olomuodossa:
Firedracax on aiempi Matoran, josta tuli Pimeyden Metsästäjä koston takia.

ElämäkertaMuokkaa

Firedracax oli joskus Ta-Matoran tuntemattoamalla saarella kaukana Metru Nuista etelään. Kun Visorakit hyökkäsivät sinne, hän ja hänen toverinsa pakenivat. He kuitenkin putosivat Sähköiseen Protodermikseen, ja vain hän selviytyi ja muuttui nykyiseen tilaansa.

Firedracax vihaa Visorakeja kaikin tavoin. Tämän takia hän liittyi Pimeyden Metsästäjiin taistellakseen Makutan veljeskuntaa vastaan. Hän oli jokin aika sitten eräällä saarella, jolla uskottiin olevan Visorakeja. Kun Visorakien Sydän kutsui ne Artidaxlle, Firedracax palasi ensin Odinalle ja pakeni myöhemmin Xialle.

Teridaxin kuoltua Firedracax muutti muiden Matoran-universumin asukkaiden kanssa Spherus Magnalle.

LuonneMuokkaa

Firedracax syyttää Visorakeja nykyisestä tilastaan ja vihaa niitä suuresti. Hän ei myöskään käytä koodinimeään. Sen sijaan hän haluaa itseään kutsuttavan oikealla nimellään.

KyvytMuokkaa

  • Välineet: Firedracax käyttää rikkoutumatonta kilpeä ja Rhotukaa, joka voi imeä kaiken lämpimän energian ilmasta ja sitten ohjata sen viholliseen tuhoavana aaltona kuumuutta ja liekkejä.

TriviaaMuokkaa

  • Firedracaxin loi Michael Steigner.

EsiintymisetMuokkaa

KirjatMuokkaa

Ulkoisia linkkejäMuokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki