FANDOM

Fuusiokeihäs
Fuusiokeihäs.png
Väline
Käyttötarkoitus Yhdistää tai erottaa olento
Käyttäjät Vezon
Tilanne Poltettu tuhkaksi

Fuusiokeihäs oli Vezonin ase. Se pystyi yhdistämään kaksi olentoa keskenään tai hajottaa fuusion.

Historia Muokkaa

Fuusiokeihästä käytettiin ensimmäisen kerran kun Pimeyden Metsästäjät loivat Prototypen, mutta he myivät sen Makutan veljeskunnalle. Pirakat löysivät sen Mangaiasta kun he etsivät varastettavia asiota. Hakann käytti sitä vahingossa Vezokiin, josta syntyi kaksi olentoa - hän ja Vezon. Kun Mana-Kot hyökkäsivät, Vezon käytti tilaisuuden hyväkseen ja pakeni keihään kanssa.

Keihästä käytettiin myöhemmin kun fuusioitiin Vezok ja Reidak yhteen Piraka Fuusioksi. Kun Toa Inikat päihittivät Vezonin ja Kardas Lohikäärmeen, Vezok pyysi jotain fuusioimaan hänet ja Vezonin takaisin yhteen. Zaktan piti sitä ajanhukkana ja Reidak rikkoi keihään. Vezon kuitenkin korjasi sen keihään omilla voimilla. Jaller poltti sen myöhemmin tuhkaksi kun he kohtasivat Vezonin Kivinuorassa.

Muissa ulottuvuuksissa Muokkaa

Toa-imperiumi Muokkaa

Toa-imperiumin vaihtoehtoismaailmassa, Fuusiokeihäs oli yksi monistä vaarallisimmasta aseista, mitä oli laitettu näytille Aristoihin.

Esimerkki käytöstä Muokkaa

Infernossa, Vezon käytti keihästään yhdistääkseen Vezokin ja Reidakin Piraka-fuusioksi, millä hän voitti muut Pirakat. Hän käytti keihästään myöhemmin erottaakseen Vezokin ja Reidakin.

Settitietoa Muokkaa

Fuusiokeihäs julkaistiin vuonna 2006 Vezon ja Fenrakk-laatikkosetissä, ja siitä Fuusiokeihääseen käytettiin 12 osaa. Toisenlainen 6-osainen versio julkaistiin Vezon ja Kardas setissä, koska Kardas-setissä käytettiin monia Fuusiokeihään osia.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki