FANDOM

Ga-Metru koulu.png

Tämä on tavallinen luokkahuone. Huomaa pulpeteissa olevat pienet ruudut jotka toimivat lukkona ettei pöytää pääsisi tutkimaan muu kuin sen omistaja.

Suurin osa, ellei jopa jokainen Ga-Matoran oli opettaja tai oppilas Ga-Metrussa jossa he oppivat ja/tai opettivat Ga-Metrun kouluissa. Opettajat opettivat oppilailleen monia aineita kuten matoran-kieltä, historiaa tai luonnontieteitä.

Opetus Muokkaa

"..Tuli, Vesi,..." ~Nokama opetta oppilailaitaan ennen kuin hänet keskeytettiin.

Koulut olivat Metru Nuin arvostetuimpia ja niihin hyväksyyttin vain harvoin oppilaita Ga-Metrun ulkopuolelta. Tosin silloin tällöin kouluissa oli vaihto-oppilaita Ko-Metrusta.

Kouluja käytettiin Ga-Metrussa myös turistikohteina, joita tulivat katsomaan lähinnä Onu- ja Ko-Matoralaiset. Turistit saattoivat tehdä joitain kokeita koulujen labroissa ja osallistua luennoille.

Tavallisten luentojen ohella oppilaiden tulee osallistua vierailuihin läheisissä Labroissa joissa he pystyivät tekemään kemiallisia kokeita. Joskus lupaavat näytteet lähetettiin Ko-Metruun jatkotutkimuksiin.

Kuitenkin Labroissa lähinnä tutustuttiin puhdistusprosesseihin ja yleensä ikkunoiden läpi turvallisen matkan päästä.

Aineet Muokkaa

Opettaja.png

Nokama opettaa oppilailleen elementeistä.

  • Logiikka (mahdollisesti yhdessä filosofian kanssa)
  • Filosofia (mahdollisesti yhdessä logiikan kanssa)
  • Matoran
  • Kääntäminen (vieraat kielet)
  • Historia
  • Luonnontieteet
    • Protodermiksen puhdistus (Kemia)

Kotiläksyt Muokkaa

Kotiläksyissä saatettiin käyttää pientä protodermiksen puhdistuslaitetta, jolla yritettiin kehittää uusia tapoja puhdistaa protodermistä.

Opettajat Muokkaa

Opettajain arviointiMuokkaa

Opettajat arvioitiin koulussa numeroilla vaikka asteikko ei olekkaan tiedossa, näitä arvosanoja kutsuttiin prototasoiksi.

Opettajat jotka saavuttivat tarpeeksi mainetta ja opettivat akateemisesti lahjakkaita oppilaita ylenivät tavallisista opettajista tavoiteltuun Esimerkillisen Opettajan työhön.

Esiintymiset Muokkaa

Kirjat Muokkaa

Muut kanooniset Muokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki