FANDOM

"Hiljaisuus"
Hiljaisuus
Henkilö
Laji Tuntematon
Sukupuoli Mies
Elämäkerralliset tiedot
Tilanne Elossa
Ammatti Pimeyden metsästäjä
Ryhmät Pimeyden metsästäjät
Kyvyt ja varusteet
Voimat Mykistävän kentän luominen
Välineet Kaksipäinen terä, Kanoka-laukaisin

"Hiljaisuus" (englanniksi Silence) on Roodakan mutatoima Pimeyden metsästäjä.

Elämäkerta Muokkaa

Roodaka löysi Hiljaisuuden ennen Pimeyden metsästäjien ja Makutain veljeskunnan sotaa ja mutatoi hänet Rhotukallaan. Hän vei Hiljaisuuden Pimeyden metsästäjille lahjana ja Hiljaisuus pääsi järjestön koulutettavaksi.

Hiljaisuus tekee yleensä sieppaustehtäviä. Odinalla ollessaan hän oli salamyhkäinen eikä kukaan tiennyt missä hän asui.

Matoran-universumia hallineen Makuta Teridaxin kuoltua Hiljaisuus muutti muiden Matoran-universumin asukkaiden kanssa Spherus Magnan planeetalle.

Kyvyt Muokkaa

  • Taidot: Hiljaisuus osaa siepata monenlaisia olentoja. Hän on nopea, siisti ja hiljainen ja pystyy luikahtamaan linnoituksiin ja saarille ja palamaan uhrinsa kanssa huomaamatta.
  • Voimat: Hiljaisuus omaa kyvyn tehdä ympärilleen noin metrin leveän kentän, joka tukahduttaa kaikki äänet.
  • Välineet: Hiljaisuudella on aseinaan kaksipäinen terä ja jäädytys-Kanokoilla ladattu kiekonheitin.

Kulissien takana Muokkaa

Hiljaisuus-mallin loi David Daut, joka tunnetaan myös BZPower-sivuston nimimerkillään Locutus of Bohrok. Hän lähetti mallin kilpailutyönään LEGO Magazinen järjestämään Dark Hunter -rakennuskilpailuun. Hiljaisuudesta tuli yksi voittajista ja se hyväksyttiin viralliseen tarinaan.

Esiintymiset Muokkaa

Kirjat Muokkaa

Ulkoisia linkkejä Muokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki