FANDOM

Hopeakaupungin tasku-ulottuvuus
Hopeakaupunki.png
Paikka
Sijainti
Tasku-ulottuvuus
Asukkaat
Tilanne
Ei tiedossa

Hopeakaupungin tasku-ulottuvuus on tasku-ulottuvuus, jolla on saari, jolla ei ole vastinetta pääuniversumissa.

Historia Muokkaa

Brutakan vaurioituneen Kanohi Olmakin takia Takanuva päätyi kuolleeseen metsään, missä hän kohtasi leijuvan Aavemaisen naamion, joka kertoi hänelle, että kylä oli vaarassa. Takanuva ei kutienkaan kuunnellut loppuun ja ryntäsi kaupunkiin. Siellä hän kohtasi useita violettejea olentoja, Kestoria taistelemassa suurta olentoa vastaan, joka muistutti Arkistomyyrää. Takanuva ajatteli suuren olennon olevan taistelun syy ja ajoi sen pois kaupungista. Tämän tehtyään Kestorat sulkivat hänet kaupungin ulkopuolelle, minkä jälkeen Takanuva etsi leijuvan naamion ja kuuli päihittäneensä kaupungin viimeisen asukkaan. Tajuttuaan virheensä hän etsi olennon ja suostutteli tämän luottamaan häneen. Pienen suunnittelun jälkeen Takanuva loi ilotulituksen, joka ajoi Kestorat pois kaupungista. Sitten Takanuva päästi suuren olennon sisään ja etsi Aavemaisen naamion, joka onnitteli häntä ja avasi ulottuvuusportin, joka siirsi hänet toiseen ulottuvuuteen.

Maaperä ja ilmasto Muokkaa

Tästä tasku-ulottuvuudesta tunnetaan vain kaksi paikkaa.

  • Hopeakaupunki - Kaupunki, joka on rakennettu hopeisista ja kristallimaisista torneista, jotka olivat Kaupunkia rakentavien olentojen koti. Kestorat kaappasivat kaupungin hetkellisesti itselleen, mutta Takanuva ajoi ne pois kaupungista ja luovutti kaupungin takaisin ainoalle selvinneelle olennolle.
  • Kuollut metsä - Kaupungin ulkopuolella on metsä täynnä lehdettömiä puita. Aavemainen Hau asuu täällä

Asukkaat Muokkaa

Tämän tasku-ulottuvuuden asukkaista tunnetaan vain kolme lajia.

Triviaa Muokkaa

  • Yksi päivä tässä ulottuvuudessa vastaa yhtä päivää normaaliulottuvuudesssa, joten kahden ulottuvuuden välisessä ajankulussa ei ole eroa.

Esiintymiset Muokkaa

Kanoniset

Kirjat
Novellit ja jatkotarinat
Epäkanoniset

Ei epäkanonisia esiintymisiä

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki