FANDOM

Huai-lumipallonheitto
Ei kuvaa.png
Urheilulaji
Tyyppi {{{tyyppi}}}
Osallistujia {{{osallistujia}}}
Pelivälineet {{{pelivälineet}}}

Huai-lumipallonheitto on Matoranien urheilulaji. Sitä pelattiin Mata Nuin nykyisin tuhoutuneen saaren Ko-Wahi-alueella. Pelissä tarkoituksena oli voittaa muut kilpailijat heittämällä heitä lumipalloilla.

Yleistä Muokkaa

Huai-lumipallonheitto oli yleinen urheilulaji Ko-Korossa. Siinä heitellään toisia kilpailijoita lumipalloja, kunnes vain yksi kilpailijoista on pystyssä. Voittajien yleisin palkinto oli kuparinen voiton naamio. Kopeke oli tämän lajin mestari.

Esiintymiset peleissä Muokkaa

Kuten viisi muuta Mata Nuilla pelattua urheilulajia, myös Huai-lumipallonheitto on pelattava minipeli vuoden 2001 BIONICLE: Quest for the Toa -videopelissä. Minipelissä pelaaja ohjaa Takuaa, joka on kolmen muun kilpailijan kanssa kuusikulmion muotoisella jääkentällä. Kilpailijat heittävät toisiaan lumipalloilla, ja lopulta monia osumia saanut kilpailija alkaa pyöriä lumipallona ja putoaa pelistä. Tämä jatkuu, kunnes vain yksi on mukana.

Minipeliä pääsee tavallisesti pelaamaan vasta tietyssä kohtaa peliä. On myös mahdollista luoda Quest for the Toaan tallennus nimellä "V33673", josta minipeliin pääsee saman tien.

Tämä minipeli julkaistiin ainoana myös verkkopelinä BIONICLE.comissa. Verkkopeli sisälsi myös huippupistetilaston.

Esiintymiset Muokkaa

Kirjat Muokkaa

Muut kaanoniset Muokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki