FANDOM

Hydruka
Thulox.png
Thulox
Morak.png
Morak
Rahi-laji
Luoja Tuntematon
Elinympäristö Aqua Magna
Voimat {{{voimat}}}
Tilanne Yleinen

Hydrukat ovat Tyrmän Mutageenille immuuneja Raheja.

BiologiaMuokkaa

Hydrukoita elää Aqua Magnassa Tyrmän entisellä paikalla. Mahri Nuin Matoranit kouluttivat Hydrukat keräämään ilmakuplia sisältäviä Ilmaleviä. Kun Matoranit kykenivät helposti keräämään Ilmalevää, vain Hydrukat tiesivät, mitkä kasvit sisälsivät ilmaa.

Barraki Ehlekin Myrkkyankeriaat pitävät Hydrukoita lempisaaliinaan. Yksi Hydrukoiden puolustuskeinoista on ampua Kiinteytynyt ilmakupla niiden hännistä.

Kun Teridaxin hallitsema Matoran-universumi tuhoutui ja Mata Nui yhdisti Sperus Magnan, Veden toat siirsivät Matoran-universumin merieläimmet Aqua Magnan mereen.

BIONICLE.comin tilastotMuokkaa

Voima: 5
 
Ketteryys: 5
 
Sitkeys: 5
 
Älykkyys: 4

Hydruka-lajitMuokkaa

  • Thulox
  • Morak

Setti-infoaMuokkaa

Thulox ja Morak julkaistiin keväällä 2007 kahtena neljästä pikkusetistä. Thulox sisälsi 39 osaa ja Morak 40 osaa sisältäen tummanharmaan Ilmalaukaisimen ja kaksi kiinteytynyttä ilmakuplaa. Morak omaa tummansinisen panssarin kuten myös uuden panssariosan (joka julkaistiin samana vuonna Takadoxissa ja Nocturnissa), johon on sekoitettu läpikuultavan sinistä ja pimeässä hohtavaa muovia. Thulox puolestaan omaa tummanpunaisen panssarin etupäässä ja mustan panssarin takajaloissa, jotka on yhdistetty panssariosalla, joka julkaistiin samana vuonna Kalmahin mukana.

TriviaaMuokkaa

  • Johtuen suurista leikkauksista vuoden 2007 tarinaan Morak ei koskaan esiintynyt kirjoissa tai sarjakuvissa. Morakilla on kuitenkin esittely BIONICLE Encyclopedia: Updatedissa.

EsiintymisetMuokkaa

KirjatMuokkaa

EpäkanonisetMuokkaa

Ulkoisia linkkejäMuokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki