FANDOM

Pouks yritti. Iruini yritti. Jopa Kualus yritti, vaikka hän inhoaakin kaikkien siivettömien olentojen nappaamista.”
Rahaga Bomonga kertoo Kallioraptorien nappaamisen vaikeudesta
Kallioraptori
Kallioraptori
Rahi-laji
Luoja Tuntematon
Elinympäristö Po-Metru
Voimat {{{voimat}}}
Tilanne Ei tiedossa

Kallioraptorit ovat Patsaskentillä Po-Metrussa asuvia Raheja.

Biologia Muokkaa

Kallioraptorit ovat eräitä Patsaskenttien yleisimmistä saalistajista. Vaikka ne eivät hyökkääkään Matoranien kimppuun, ne voivat kaataa paljon itseään suurempaa saalista.

Kallioraptorit asuvat yhdessä Piikikkäiden kiviapinoiden kanssa suurissa luolissa, jotka ne ovat kaivaneet itse tekemillään välineillään. Ne voivat myös romahduttaa luolat samoilla välineillä Kikanalo-lauman tai vaeltelvan Kane-Ran päälle. Hämmentyneinä suuret pedot ovat helppoa saalista Kallioraptoreille.

Historia Muokkaa

Visorakien vallatessa Metru Nuin Kallioraptorit joutuivat taisteluihin Roporakien kanssa. Raptorien määrä alkoi laskea koska ne näyttivät viimeinkin kohdanneen vertaisensa. Mikä pahempaa ne eivät päästäneet lähelleen ainoaa toivoaan Rahagoita.

Settitietoa Muokkaa

Kallioraptorin voi rakentaa Toa Hordika Mataun ja Onewan osista. Kääntämällä sen lantiolla olevista hammasrattaista Kallioraptorin polvet liikkuivat. Sen selässä oli Rhotuka-laukaisin ja hopeinen Rhotuka-kiekko.

Esiintymiset Muokkaa

Kirjat Muokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki