Fandom

Bioarkistot

Keras

1 342sivua
tässä wikissä
Add New Page
Keskustelu0 Share
Keras
Keras.jpg
Rahi-laji
Luoja Tuntematon
Elinympäristö Ga-Wahi, Ga-Metru, Tyrmä
Voimat Ei tiedossa
Tilanne Ei tiedossa

Kerasit ovat rapumaisia Raheja.

Biologia Muokkaa

Kerasit asuivat ennen Ga-Metrun lähellä olevassa meressä, mutta asuvat nyt Ga-Wahin matalikoilla.

Caraparin armeija koostui Tyrmässä osittain Keras-ravuista, jotka ovat hiukan altistuneet Tyrmän Mutageenille, ja tulleet siten vieläkin julmemmiksi.

Historia Muokkaa

Bohrok-parvien aikaan Gahlokien takia Kerasit joutuivat Ga-Wahin rannikolle, joten Ussalryn jäsenet tarjoutuivat auttamaan Ga-Matoraneja kouluttamaan muutaman Keras-ravun siihen, että ne voisivat puolustaa Ga-Koroa. Näiden erikoisten koulutettujen Kerasien selkiin on kiinnitetty levy, että niillä olisi helpompi ratsastaa. Ne voivat kuljettaa ratsastajaansa merellä ja maalla. Niin kauan kuin niille annettiin suoja auringolta ja kalaa ruuaksi, ne puolustivat Ga-Koroa.

Tyrmässä Kerasit miehittivät väliaikaisesti Ilmaleväkentät, ja Mahri Nuin Matoranit lähettivät Toa Mahrit ajamaan ne pois, mutta ravut perääntyiväti itsekseen Toien neuvotellessa Barrakien kanssa.

Settitietoa Muokkaa

Kerasin voi rakentaa Tahnokin ja Lehvakin osista ja sisältää 32 osaa. Ohjeet löytyvät Lego.comista.

Esiintymiset Muokkaa

Kirjat Muokkaa

Epäkanoniset Muokkaa

Ulkoisia linkkejä Muokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki