FANDOM

Te kuusi olette Toia, tehden sopimusta Rahinne kanssa sisällänne. Ehkä hän on se Rahi, joka tuntee pientä Toaa sisällään.”
Rahaga Pouks, Challenge of the Hordika
Krahka
Krahka
Eläin
Laji Tuntematon
Sukupuoli Naaras
Omistaja(t) Ei ole
Tilanne Elossa

Krahka on älykäs muodonmuuttuja-Rahi, joka asuu Metru Nuilla.

Elämänkerta Muokkaa

Ensimmäinen kohtaaminen Krahkan kanssa tapahtui, kun Toa Metrut joutuivat menemään Arkistoihin tutkimaan tulvan jälkiä.

Kyvyt Muokkaa

  • Kyvyt: Kun Krahka kohtasi Toa Metrut, se oppi näiltä kyvyn puhua.
  • Taidot: Krahka pystyy muuttamaan muotoaan kohtaamikseen olennoiksi tai näiden sekoituksiksi samalla saaden olentojen tiedot ja voimat käyttöönsä. Kun Krahka otti Toa Metrujen yhdistelmän muodon hän sai kyvyn luoda Toa-sinetin, jolloin hän on ainoita olentoja Toien lisäksi jotka pystyvät luomaan Sähköistynyt Protodermistä.
  • Naamio: Krahka on käyttänyt ainakin jokaisen kuuden Toa Metrun Kanoheita, kun hän otti heidän muotonsa.
  • Välineet: Krahkalla on aseinaan erilaisia välineitä ja on käyttänyt ainakin jokaisen kuuden Toa Metrun Toa-välineitä, kun hän otti heidän muotonsa.

Settitietoa Muokkaa

Krahkan voi rakentaa käyttäen kaikkia kuutta Toa Metru-settejä. Ohjeet löytyivät The Darkness Below-kirjan lopusta, mutta koska sivut olivat mustavalkoiset, oli rakentaminen vaikeaa. Rahi-opas antoi kuitenkin kuvan, missä näytettiin Krahkan värit.

Esiintymiset Muokkaa

Kirjat Muokkaa

Novellit ja jatkotarinat Muokkaa

Sarjakuvat Muokkaa

Ulkoisia linkkejä Muokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki