FANDOM

Kurahk
200px-Comic Kurahk.png
Rahkshi
Voima
Viha
Välineet
Tilanne
Jotkut yksilöt kuolleet

Kurahkit ovat vihan Rahksheja. Kurahk syntyy, kun Kraata Cu altistetaan sähköiselle protodermikselle, jolloin siitä muodostuu Rahkshi-haarniska. Toimiakseen haarniskan sisään laitetaan toinen Kraata Cu.

Mol takua rahkshi yuck.jpg

Kurahk kirkuu kohti Takuaa.

KyvytMuokkaa

  • Taidot: Kurahkit ovat erityisesti voimakkaita ja nopeita.
  • Voimat: Kurahkit hallitsevat vihaa. Ne pystyvät aiheuttamaan eripuraa vastustanjiensa välille ja jopa laittamaan vastustajansa taistelemaan keskenään.

Varusteet Muokkaa

Vihan sauva.png

Vihan sauvan pää

Kurahkit kantavat Vihan sauvoja, joilla ne voivat kanavoida Vihavoimiaan tai lähitaistella. Kurahkien lentäessä sauvojen päistä tulee työntöenergiaa. Vihan sauvat syntyvät sitä kantavan Rahkshin mukana.

Settitietoa Muokkaa

Kurahk julkaistiin kanisterisettinä vuonna 2003. Kurahkin mukana tuli valkoinen kraata.

Esiintymiset peleissäMuokkaa

BIONICLE HeroesMuokkaa

Pelissä esiintyy yksi Kurahk, joka on Thokin komennossa. Tämä Kurahk on, kuten muutkin Rahkshit, oman alueensa ensimmäisen tason - tässä tapauksessa Thok's Mountain -alueen tasossa Flooded Lowlands.

Kurahk on seittimäisten, ristiin menevien palkkien takana ja ampuu pelaajaa tulipalloilla. Se myös kutsuu Visorakeja sekä Bohrokeja taistelemaan pelaajaa vastaan. Näitä pitää tuhota, kunnes saa Hero Moden. Tällöin voi käyttää läheistä kultarakennelmaa, joka tuhoaa sitten saksillaan ensimmäisen palkkikerroksen ja palaa paikalleen. Sama pitää tehdä toisen kerran, jolloin toinenkin palkkikerros tuhoutuu. Tämän jälkeen Kurahkin lähelle voi mennä esteettä. Tässä vaiheessa se välillä sammuttaa suojakilpensä, jolloin pitää ehtiä hyökkäämään siihen ennen kuin kilpi palautuu. Näin tehdään, kunnes Kurahkin elämät loppuvat.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki