FANDOM

Kyrehx
Ei kuvaa
Henkilö
Laji Matoran (Ga-Matoran)
Sukupuoli Nainen
Elämäkerralliset tiedot
Tilanne Elossa
Ammatti Vartija
Ryhmät Ei tiedossa
Kyvyt ja varusteet
Voimat Veden elementaalivoima (ei käytettävissä)
Naamio Ei tiedossa
Välineet Sähköterät

Kyrehx on Ga-Matoran tuntemattomalta saarelta.

Elämäkerta Muokkaa

Kun tarvittiin apuja, Kyrehx lähetettiin Karzahnille, hän epäonnistui ja rakensi heidät heikompaan muotoon. Sen jälkeen, hänet lähetettiin Voya Nuille, Eteläiseltä Mantereelta. Kyrehx lähetettin, kun maa nousi ilmaan, ja joutui mereen. Hänet lähetettiin pienelle maalle, aiemalle tulivuoren purkautumalle paikalle, saari savusi, kun Matoranit menettivät muistinsa ja opettivat Hydrukaita tuomaan heille ilmaa. Täällä, Kyrehxistä tuli vartija.

Kun he saapuivat Mahri Nuille, Kyrehx oli ensimmäinen Matoran joka löysi Ignikan. Siitä aiheutuva kirous ilmeni paikallisen kasvillisuuden kasvamisena ja hyökkäämisenä hänen kimppuunsa. Dekar kuitenkin pelasti hänet ja Kyrehx antoi Ignikan hänelle.

Pian tämän jälkeen Carapar pyydysti hänet, jonka Takadox oli hypnotisoinut, ja toi hänet Takadoxin luolaan. Luolassa Takadox kyseli häneltä naamiosta. Kun hän sai tietää ettei naamio enää ollut hänellä, Takadox käski Caraparin viedä hänet takaisin Mahri Nuille, ehkä voittaakseen Mahri Nuin Matoranien luottamuksen. Kyrehx myös auttoi puolustamaan Mahri Nuita kun jättiläismyrkkyankerias hyökkäsi sinne. Hän ja muut Matoranit menivät Kivinuoran kautta Toa Mahrien kanssa. Axonn vei hänet Nui-luoliin, mukanaan muut Matoranit. Hän on nyt palannut Eteläiselle Mantereelle.

Kyvyt Muokkaa

  • Kyvyt: Kyrehxin elementti on Vesi, mutta hän ei voi käyttää sitä.
  • Naamio: Ei tiedossa.
  • Välineet: Kyrehxille annettiin tuntematon väline, puolustamaan itseään, mitä hän myöhemmin rupesi käyttämään ollessaan vartijana. Myöhemmin Mahri Nuilla, Kyrehx rupesi kantamaan Sähköteriä.

Esiintymiset Muokkaa

Kirjat Muokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki