Fandom

Bioarkistot

Lariska

1 342sivua
tässä wikissä
Add New Page
Keskustelu0 Share
“Tiedän, missä kaikki viholliseni ovat. Olenhan minä se, joka heidät on haudannut.”
— Lariska, Legacy of Evil
Lariska
Ei kuvaa.png
Henkilö
Laji Tuntematon
Sukupuoli Nainen
Elämäkerralliset tiedot
Tilanne Elossa
Ammatti Pimeyden metsästäjä
Ryhmät Pimeyden metsästäjät
Kyvyt ja varusteet
Voimat Ei tiedossa
Välineet Tikarit

Lariska on Pimeyden metsästäjä

Elämänkerta Muokkaa

Pimeyden Metsästäjä Muokkaa

Toain ja Pimeyden metsästäjien sodan Metru Nuilla aikana Lariska tarjosi Nidhikille mahdollisuuden pettää Toa-tiiminsä ja Lhikanin. Nidhiki suostui ja liittyi Pimeyden metsästäjiin. Hän oli myös Hakannin ensimmäinen haastaja kun tämä yritti liittyä Pimeyden Metsästäjiin. Hakanin onnistui kaataa hänet, mutta kaksi sekuntia kun Hakann oli kääntynyt varmana voitostaan Lariska oli jaloillaan ja oli painanut veitsen Hakannin kurkulle.

Erään tehtävänsä aikana hänen piti tappaa eräs Painovoiman Toa ja ehkä myös Turaga, mutta Turaga kuitenkin pakeni. Hän oli harjoitellut Levitaatio-Kanokalla simuloidakseen nolla-painovoimaa että valmistautuisi taisteluun Toan voimia vastaan. Hän tappoi Toan ja ansaitsi työstään palkkion joka annettiin The Shadowed Onelle.

Kun hän palasi tehtävältään, Lariska rupesi johtamaan Pimeyden Metsästäjiä kun The Shadowed One ja Sentrakh olivat Metru Nuilla selvittämässä kuka tappoi Nidhikin ja Krekan.

Mata Nuin ritarikunta Muokkaa

Mata Nuin ritarikunta palkkasi hänet tiimiin jonka tehtävänä on vapauttaa Makutan veljeskunnan entinen johtaja Miserix. Brutakalla oli hänet salaa seuraamassa tiimiä, kun he purjehtivat pois Steltiltä, ja kun Spiriah oli kaapannut veneen, Lariska lähetti käskyn Ehlekin lajitovereille että he valmistautuisivat päihittämään Spiriahin Zyglakit heti kun he saapuisivat Zakazille. Brutaka esitteli hänet tämän jälkeen muulle tiimille.

Teridaxin valtakausi Muokkaa

Kun Teridax otti universumin valtaansa, Lariska oli osa pientä tiimiä, jota johti Tahu Karzahnilla. Heidät yllätti Makuta, kun Guardian kuoli ja heille annettiin kaksi vaihtoehtoa palata Metru Nuille Exo-Toien piirittämänä tai kuolla. Onua saapui viime tipassa, voittaen Exo-Toat avaten rotkon alapuolen, minne koneet tippuivat. Hän jatkoi että Mata Nuin ritarikunnan agentit, he voisivat suunnitella tavatessaan heidät, jos joutuisivat Rahkshien käsiin. Hän kertoi myös, että heidän pitäisi mennä Daxialle ja tuhota Sähköistynyt Protodermis-allas, missä Maan Toan mukaan Teridax teki Rahksheja.

Kyvyt Muokkaa

  • Taidot: Lariska voi tehdä äärimmäisiä akrobaattisia temppuja. Hän ei pidä paikallaanolemisesta ja hän voi yhtäkkiä alkaa tekemään takaperinvoltteja tai muita sellaisia. Hän on hyvin hiljainen metsästäessään ja hänellä on erittäin tarkat aistit, joilla hän pystyi havaitsemaan Nidhikin vaikka hän käyttikin Salamyhkäisyyden naamiota. Hän on myös yksi vaarallimmisista Pimeyden Metsästäjistä.
  • Välineet: Lariskan tiedetään kantavan kahta tikaria, jotka hän voi heittää vastustajiaan kohti. Niissä on joskus myrkkyä kärjissään. Lariskan vasen käsi on kokonaan mekaaninen The Shadowed Onen rangaistuksen takia.

Lainauksia Muokkaa

“Kerro minulle, Lariska, jos käännän selkäni sinulle niin löytäisinkö siitä tikarin?"”
— The Shadowed One, Time Trap

“Tämä on tiimimme viimeinen jäsen. Kohtele häntä kuin olisit minä... ja ole varma, että hän kohtelee sinua pahemmin kuin minä. Hänen nimensä on Lariska.”
— Brutaka, Federation of Fear

“...Lariska viisas, ihmeellinen ja suurenmoisen murhanhimoinen.”
— Vezon, Federation of Fear

Kulissien takana Muokkaa

  • Greg Farshtey on sanonut Lariskan olevan hänen lempi Pimeyden Metsästäjänsä.

Esiintymiset Muokkaa

Kirjat Muokkaa

Novellit ja jatkotarinat Muokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki