Fandom

Bioarkistot

Linkoaja

1 342sivua
tässä wikissä
Add New Page
Keskustelu5 Share
“Joskus, parhaat ehdokkaat Pimeyden Metsästäjäksi löytyvät vihollisistamme, Toista. Esimerkiksi Pimeyden Metsästäjä joka tunnetaan nimellä Spinner oli erittäin helppo saada loukatuksi.”
The Shadowed One, Dark Hunters
"Linkoaja"
Näytä tiedot olomuodossa:

"Linkoaja"(englanniksi Spinner) oli aiemmin Toa ja liittyi myöhemmin Pimeyden Metsästäjiin.

Elämäkerta Muokkaa

Linkoaja oli joskus Le-Matoran ja hänestä tuli Ilman Toa. Hän oli osa tuntematonta Toa-tiimiä.

Kun Linkoaja ja hänen tiiminsä taistelivat mutatoituneita Rahksheja vastaan, hän putosi kesken taistelun melkein pohjattomaan kuiluun. Hän väitti myöhemmin, että se oli muiden Toien syytä, mutta on mahdollista, että hän on väärässä.

Putoaminen vahingoitti häntä vakavasti, ja oli lähellä kuolemaa, kun Pimeyden metsästäjät löysivät hänet. Metsästäjät tekivät hänet taas terveeksi tekemällä häneen joitain muutoksia. He myös värväsivät hänet Pimeyden metsästäjiin.

Matoran-universumin muututtua mahdottomaksi paikaksi elää Linkoaja muutti monien muiden kanssa Spherus Magnalle.

Kyvyt Muokkaa

  • Voimat: Ilman Toana Linkoaja kykeni hallitsemaan, imemään ja luomaan ilmaa. Vammojensa takia hän menetti elementaalivoimansa ja ilma hänen ympärillään muutuu raskaaksi ja myrkylliseksi, rajoittaen hänen käyttöään salamyhkäisillä tehtävillä. Nyt hän voi myös saada aikaan heikotusta vihollisessa pelkällä vilkaisulla.
  • Välineet: Linkoajan kaksoisleikkurit voivat laukaista Rhotuka-pyörittimiä, jotka voivat heikentää kohteen tasapainoa. Jos leikkurit yhdistetään, tuloksena olisi Rhotuka, joka vaivuttaisi kohteen koomaan, vaikkakin energia, joka tarvitaan Rhotukaan voisi vaikuttaa myös Linkoajaan jonkin aikaa, tehden myös hänestä tajuttoman.

Kulissien takana Muokkaa

Linkoajan loi Joshua Guthrie, joka tunnetaan myös BZPowerin jäsen Greenbioguy:na, LEGO Magazinen Pimeyden Metsästäjän rakennuskilpailuun, ja jolle Greg Farshtey antoi roolin ja paikan tarinassa kirjassa BIONICLE: Dark Hunters.

Esiintymiset Muokkaa

Kirjat Muokkaa

Ulkoisia linkkejä Muokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki