Fandom

Bioarkistot

Luomisen naamio (Matoranien universumi)

1 342sivua
tässä wikissä
Add New Page
Keskustelu0 Share
Tämä artikkeli kertoo Matoranien universumin Kanohista. Saatat etsiä Okoton Luomisen naamiota.
“Hänen naamionsa oli koristeellisin, jonka kukaan oli koskaan nähnyt – enemmän kuin pelkkä Kanohi, se oli todellinen taideteos. Metallinen protodermis, josta se oli taottu, oli järjestetty monimutkaisiin kuvioihin ja malleihin, jokaisen kuvastaessa yhtä monista universumissa kukoistavista kulttuureista. Silmäraot olivat kulmikkaat ja kärkevät, luoden kuvan sekä viisaudesta että epäselvän uhan tunteen.”
— Kertoja, Reign of Shadows
Luomisen naamio (Matoranien universumi)
Ei kuvaa.png
Naamio
Arvonimi Luomisen naamio
Voima(t) Näyttää valmiin esineen ja sen rakennusohjeet, luo jo kuvitellun esineen
Käyttäjä(t) Artakha

Luomisen naamio on Artakhan kantama Kanohi ja yksi kolmesta voimakkaimmasta Kanohista.

Suuret olennot takoivat Luomisen naamion. Artakha sai naamion taisteltuaan siitä Karzahnin kanssa, minkä jälkeen se on auttanut häntä monien luomusten kanssa.

Vain Suuret olennot osaisivat tehdä toisen Luomisen naamion.

Voimat Muokkaa

Luomisen naamio antaa käyttäjälle kuvan valmiista esineestä ja näyttää kuinka se tehdään. Naamio voi myös luoda esineitä, jos käyttäjä tietää kuinka esine tehdään.

Koska Luomisen naamio on legendaarinen naamio, sen tuhoaminen saisi kaikki Matoran-universumissa olevat menttämään kyvyn luoda asioita. Luomisen naamiosta ei voi luoda Suurta, Jaloa tai Matoran-versiota, sillä ne eivät pystyisi sisältäään niin suurta voimaa. Luomisen naamio on samalla voimatasolla kuin Ignika ja Vahi, sillä luominen, aika ja elämä ovat yhtä tärkeitä voimia universumissa.

Kantaja Muokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki