FANDOM

“Yhdistäen voimansa, kuusi kyläläistä... tulevat yhdeksi!”
— Kertoja, Challenge of the Rahi

Matoran Nui
Setti Matoran Nui.png
Henkilö
Laji Matoran Nui
Sukupuoli Ei ole
Elämäkerralliset tiedot
Tilanne Jakaantunut
Ammatti Ei ole
Ryhmät Matoranit
Kyvyt ja varusteet
Voimat Suuri vahvuus
Välineet Riippuu Matoraneista

Matoran Nui on suuri ja voimakas olento joka syntyy kun kuusi Matorania yhdistävät mielensä ja voimansa.

Biologia Muokkaa

Matoranien jotka yhdistyvät täytyy olla kuudesta eri elementistä, ja että yhdistyminen onnistuisi, tarvitaan paljon energiaa. Tarinassa Matoran Nuin on nähty syntyvän vain kaksi kertaa. Ensimmäinen kerta oli Metru Nuilla, kun Tehutti, Vhisola, Nuhrii, Orkahm, Ehrye, ja vaikkakin haluttomana, Ahkmou yhdistyivät auttaakseen Toa Metruja pääsemään Morbuzakhin puolustajien ohi ja saavuttamaan Suuren Sulatusuunin sisäosat. Toinen kerta oli Mata Nuilla, kun Hewkii, Onepu, Macku, Jaller, Kongu ja Matoro yhdistyivät voittaakseen Nui-Jagan.

Kyvyt Muokkaa

Suuret fyysiset voimat joilla Matoran Nui voi hajottaa vahvistettua metallia, heittää Nui-Jagan vähänmatkan päähän. Matoran Nui on fyysisesti voimakkaampi kuin tavallinen Toa.

Varusteet Muokkaa

Varusteet riippuvat yhdistyineistä Matoraneista. Mata Nuilla luotu käytti Kanohinaan violettia Pakaria ja aseenaan Bambu-kiekkoa.

Settitietoa Muokkaa

Matoran Nui Challenge of Rahista voidaan rakentaa Matoran-seteistä Hewkiistä, Onepusta, Mackusta, Jallerista, Kongusta, ja Matorosta.

Esiintymiset Muokkaa

Kanoniset

Kirjat
Sarjakuvat
Epäkanoniset

Ei epäkanonisia esiintymisiä

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki