FANDOM

"´Nämä eivät ole pelkkiä kaksosia--he ovat minä. He ovat kaikki minä. Jokainen kiskaistu menneisyydestä auttamaan minua. Välitön armeija, aina lojaaleja, ja voin kutsua niin monta kuin tarvitsen.[...]Valitettavasti he--me--emme koskaan näytä muistavan tulevaisuudessa näkemäämme."
-Makuta Bitil, Swamp of Secrets

Mohtrek
Mask of Duplication
Naamio

Kanohi Mohtrek on Monistamisen Naamio. Sen käyttäjä voi kutsua yhden tai useamman menneen version itsestään nykyaikaan. Kopioiden palatessa aikaansa niiden muistot tulevaisuudesta pyyhkiytyvät, mutta fyysiset vaikutukset jäävät. Tästä syystä Bitil ei kutsunut Salaisuuksien suolla ollessaan kopioita itsestään ajalta ennen sinne tuloaan, koska pelkäsi niiden menettävän myös voimansa. Jonkin kopion kuollessa myös käyttäjä kuolee ja vaihtoehtoinen aikajana, missä he eivät olleet olemassa, syntyy. Mitä suuremmaan määrän kopioita käyttäjä kutsuu, sitä enemmän hänen on keskityttävä.

Esimerkki käytöstä Muokkaa

Mohtrek käytössä

Bitilin kopiota Mohtrekilla kutsuttuna.

Bitil kutsui kopioita itsestään Swamp of Shadowsissa käydyssä taistelussa Toa Nuva Onuaa vastaan.

Käyttäjät Muokkaa

SuuriMuokkaa

Triviaa Muokkaa

  • Toat eivät normaalisti käyttäisi Mohtrekia johtuen sen moraalittomuudesta, sen yhteydestä Makutoihin ja siitä, että se sotkee aikajanaa.
  • Bitil piti naamiotaan sekä siunauksena että kirouksena, sillä hän huomasi itsensä usein täynnä vammoja muistamatta mitään kuinka oli ne saanut oltuaan tulevassa taistelussa.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki