FANDOM

Nixie2.jpeg

Nixie Mata Nui Online Gamessa

Nixie
Nixie.jpeg
Henkilö
Laji Matoran (Ga-Matoran)
Sukupuoli Nainen
Elämäkerralliset tiedot
Tilanne Elossa
Ammatti Astrologi
Ryhmät Ei tiedossa
Kyvyt ja varusteet
Voimat Veden elementaalivoima (ei käytettävissä)
Naamio Voimaton suuren Kanohi Pakarin muotoinen naamio
Välineet Ei ole

Mata NuiMuokkaa

Nixie on astrologi Ga-Korosta. Hänen elämästään Metru Nuilla ei tiedetä mitään ennen Suurta Mullistusta, paitsi että hän asui todennäköisesti Ga-Metrussa. Mata Nuilla hän havainnoi Punaisen Tähden liikkeitä teleskooppinsa läpi, katsoen miltä tulevaisuus voisi näyttää.Hiukan Toien saapumisen jälkeen hän ja muut Ga-Matoranit (paitsi Macku) jäivät saastuneen Tarakavan takia jumiin erääseen mökkiin, joka upposi. Kun Takua oli pelastanut heidät, hän opetti Takuaa käyttämään teleskooppia Ta-Wahissa. Myöhemmin kun Takua meni Suuren Kaivokseen Onu-Wahissa, hän kohtasi Matoranin joka oli kompastunut muinaiseen aurinkokelloon. Hän pyysi Takuaa viemään kirjeen Nixielle, kysyen miksi maan alla oli aurinkokello. Kun Nixie sai kirjeen, hän antoi Takualle aurinkokellon osoittimen, joka ilmeni avaimeksi yhteen Mangaian sisäänkäynneistä. Pahrakien hyökkäyksen jälkeen Nixie jatkoi tähtien liikkeiden opiskelua, kaupitellen arvoituksia Hahlille.

Hän on palannut Metru Nuille.

Kun Teridax otti Matoran-universumin halintaansa hänen tilanteestaan ei tiedetä.

Kyvyt Muokkaa

  • Taidot: Nixie osaa tulkita tähdistä ennustuksia.
  • Voimat: Nixie hallitsee veden elementtiä.
  • Naamio: Nixie kantaa voimatonta Pakaria.

Esiintymiset Muokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki