FANDOM

Pahrak Va
Viime hetken tarkastus
Robotti
Luoja(t) Suuret olennot
Voimat Ei ole
Välineet Kivivasara
Tilanne Unessa

Pahrak Vat ovat Bohrok Vajoja, jotka määrättiin auttamaan Bohrok Pahrakeita.

Historia Muokkaa

Flash Pahrak Va

Pahrak Va Bohrok Online Animaatioissa.

Suuret olennot loivat Pahrak Vat auttamaan Pahrakeja, puhdistamaan Mata Nuin, ja sitten palata alkuperäiselle paikalleen eli karuun joutomaahan. Luonnin tapahtuessa, Vait, muitten Bohrokien kanssa, laitettiin horrokseen, odottamaan aikaa herätä ja täyttää Kohtalonsa.

Myöhemmin, kun Toa Nuvat voittivat Bohrok-Kalit, Pahrak Vait, kuten muutkin Bohrokit palasivat pesäänsä horrokseen, odottaen aikaa, jolloin he voisivat tehdä kohtalonsa. Toa Nuvat, jotka aloittivat valmistelut Mata Nuin heräämiselle, palasivat Mata Nuin saarelle ja herättivät Bohrok-parvet. Bohrokit rupesivat puhdistamaan Mata Nuita ja tapasivat juuri paikalle teleportanneen Kardasin. Sen jälkeen, kun he voittivat, huolimatta monista menetetyksistä, Bohrokit ja Bohrok Vait onnistuivat saaren puhdistamiessa ja palasivat horrokseen pesäänsä.

Kyvyt Muokkaa

  • Taidot: Pahrak Vat ovat aika hitaita mutta ne ovat voimakkaita. Niillä on keinotekoinen äly joten ne eivät tarvitse Kranoja toimiakseen ja niiden tärkein tehtävä onkin viedä Kranoja Pahrakeille.
  • Välineet: Pahrak Vat kantavat kivivasaroita joilla ne voivat puolustautua.

Triviaa Muokkaa

Settitietoa Muokkaa

Pahrak Va julkaistiin keväällä vuonna 2002, kuten muutkin Bohrok Vat, sisältäen 27 osaa. Setti sisälsi vaalenruskean Kranan, horroksessa olevan Pahrakin kranan. Sillä oli myös maionsjulkaisu Kabaya-karkkien kanssa Japanissa. Painamalla alas sen vasempaa kättä, Krana, sen selässä pystyi lentämään eteenpäin.

Pahrak Van voi yhdistää Tahnok Van kanssa, luoden Infernavikan.

Esiintymiset Muokkaa

Kirjat Muokkaa

Sarjakuvat Muokkaa

Muut kanooniset Muokkaa

Ulkoisia linkkejä Muokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki