FANDOM

“Protodaxit ovat rajuja petoja. Ne eivät tapa kunnialla - ne vain tappavat. Jätän niille yksinkertaiset Rahit, jotka ovat vahingossa vaeltaneet näin kauas, mutta ne joilla on sydän ja henki jäävät minun tuhottavakseni.”
Umbra
Protodiitti
Zaktan Protodiitit.jpg
Rahi-laji
Luoja Tuntematon
Elinympäristö Onu-Metru
Voimat {{{voimat}}}
Tilanne Levittäytyneet

Protodiitit ovat mikroskoppisia olentoja jotka pakenivat vankilastaan ajat sitten, ja ovat nyt todennäköisesti levittäytyneet kaikkialle Arkistoihin, missä Arkistomyyrät saalistavat niitä. Tiedetään, että miljardit protodiitit muodostavat Piraka Zaktanin kehon. Protodaxit ovat triljoonia kertoja suurentuneita protodiittejä. Näistä olennoista ei tiedetä paljon muuta.

Protodax Muokkaa

Protodax.jpg

Protodax.

Protodaxit ovat Elämän naamion, Ignikan, triljoonia kertoja suurentamia protodiittejä. Protodaxit näyttävät aivan samalta kuin Protodiitit piirteiltään ja muodoltaan, paitsi että sillä ainoalla Protodaxilla jonka tiedämme, on Zamor-laukaisin. Sillä on myös kyky kloonata itsensä, joka käynnistyy aina, kun se kohtaa vihollisen. Tämä Protodax kantaa laukaisinta, joka on todennäköisesti peräisin joltain muulta joka yritti saada Ignikan. Tämä Zamor-laukaisin voi laukaista kuulia, jotka kutistavat kohteen Protodiitin kokoiseksi. Protodaxit ovat väkivaltaisia petoja, jotka tappavat päämäärättä.

Kulissien takana Muokkaa

Protodax-mallin voi rakentaa seteistä Hakann, Avak ja Zaktan. Mallin suunnitteli Daniel Lipkowitz.

Esiintymiset Muokkaa

Kanoniset

Epäkanoniset

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki