Fandom

Bioarkistot

Reysa

1 342sivua
tässä wikissä
Add New Page
Keskustelu0 Share
Reysa
Ei kuvaa.png
Henkilö
Laji Matoran (Onu-Matoran)
Sukupuoli Mies
Elämäkerralliset tiedot
Tilanne Kuollut
Ammatti Hydruka-paimen
Ryhmät Ei tiedossa
Kyvyt ja varusteet
Voimat Maan elementaalivoima (ei käytettävissä)
Naamio Ei tiedossa
Välineet Ei tiedossa

Reysa oli Onu-Matoran Mahri Nuilta. Hänen ammattinsa oli vahtia Hydrukoita kun ne keräsivät ilmaruohoja Mahri Nuin ulkopuolella. Hän kuoli kun lonkerokas Rahi raahasi hänet pois.

Elämänkerta Muokkaa

Jossain vaiheessa elämäänsä Reysa lähetettiin Karzahniin uudelleenrakennettavaksi joidenkin muiden Matoranien tavoin. Saaren samanniminen hallitsija, Karzahni, kuitenkin epäonnistui, ja Matoranien ruumiit heikentyivät. Karzahni antoi heille korvaukseksi aseita, joilla voisivat puolustaa itseään, ja lähetti heidät Eteläiselle mantereelle.

Reysa oli Voya Nuilla, kun se irtosi Eteläisestä mantereesta Suuressa mullistuksessa, ja Mahri Nuissa, kun se irtosi Voya Nuista ja upposi. Mahri Nuin vedenalaisessa kaupungissa hän ja muut Matoranit alkoivat elää ilmaruohojen avulla muodostettavien ilmakuplien varassa. Ammatikseen hän vahti Hydruka-eläimiä, kun nämä keräsivät ilmaa Ilmakentillä. Hän kuoli, kun kävi Ilmakenttien laidalla vahtiessaan Hydrukoita, ja lonkerokas Rahi raahasi hänet pois.

Kyvyt Muokkaa

Reysa oli Karzahnin jälleenrakentama, mutta Tyrmän mutageeni kumosi hänen muutoksensa muuttaessaan häntä erilaiseksi. Hänellä oli Maan elementaalivoima, mutta hän ei voinut käyttää voimiaan. Voima kuitenkin toi hänelle hyvän pimeänäön.

Esiintymiset Muokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki