Fandom

Bioarkistot

Sanso

1 342sivua
tässä wikissä
Add New Page
Keskustelu0 Share
Le-Korossa elämme elämämme myötäillen luottamuksen periaatetta. Luottamus on se, joka pitelee Leaf-juoksijoidemme jalkaa ilmassa! Luottamus on tuuli, joka nostaa Gukko-ratsastajamme puista! Luottamus on käsi, joka ohjaa kiekkomme maaleihinsa! Ilman luottamusta, yksikään Le-Matoran ei voisi purjehtia tuulessa, tai juosta puunlatvojen yli. Luottamuksen periaatteesta tulee taitomme!”
— Sanso
Sanso
Sanso.png
Henkilö
Laji Matoran (Le-Matoran)
Sukupuoli Mies
Elämäkerralliset tiedot
Tilanne Elossa
Ammatti Muusikko
Ryhmät Ei tiedossa
Kyvyt ja varusteet
Voimat Ilman elementaalivoima (ei käytettävissä)
Naamio Voimaton suuren Kanohi Pakarin muotoinen naamio
Välineet Ei ole

Sanso on Le-Matoran muusikko, yhdessä Makanin kanssa, ja tuntee hyvin Luottamuksen periaaatteen.

Sanso oli niiden Le-Matoranien joukossa, joiden naamion Bohrokt poistetivat ja korvasivat Kranalla. Se njälkeen kun Kongu ja Tamaru olivat väijyttäneet kokoontuneet Matoranit yhteen, Kranat poistettiin ja naamiot palautettiin.

Kun Hahli vieraili Le-Korossa Kolhii-turnauksen aikana, joka edelsi Rahkshien hyökkäyksiä, Turaga Matau ehdotti, että hän etsisi Sanson, jotta tämä voisi jakaa tietojaan Le-Koron periaatteesta, auttaakseen häntä hänen harjoittelussaan.

Rahkshien ja Teridaxin voittamisen jälkeen Sanso auttoi rakentamaan veneitä auttaakseen häntä ja muita Matoraneja palaamaan Metru Nuille, missä hän nyt asuu.

Kyvyt Muokkaa

  • Taidot: Kuten muutkin Le-Matoranit, Sanso on ketterä Ilman elementaalivoimansa ansiosta. Hän on myös taitava musisoija.
  • Voimat: Sansolla on Ilman elementaalivoima mutta hän ei voi käyttää sitä.

Esiintymiset Muokkaa

Muut kaanoniset Muokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki