Fandom

Bioarkistot

Tehutti

1 342sivua
tässä wikissä
Add New Page
Keskustelu0 Share
Tehutti
Tehuti.png
Henkilö
Laji Matoran (Onu-Matoran)
Sukupuoli Mies
Elämäkerralliset tiedot
Tilanne Elossa
Ammatti Arkistonhoitaja (ennen), mainari
Ryhmät Ei tiedossa
Kyvyt ja varusteet
Voimat Maan elementaalivoima (ei käytettävissä)
Naamio Voimaton jalon Kanohi Hunan muotoinen naamio (ennen), voimaton suuren Kanohi Kakaman muotoinen naamio
Välineet Kiekonheitin (ennen)
Tehutti.png

Tehutti Metru Nuilla

Tehutti oli ennen Arkistonhoitaja ja yksi Whenuan kilpailijoista. Hän halusi aina saada nimetä uuden olennon ja siksi hän unohteli usein tärkeitä asioita. Yleensä hän käytti tason 5 teleporttauksen Kanoka-kiekkoa ja liikkui ympäri Arkistoja sen avulla. Tehutti ei tiennyt juurikaan Mahtikiekoista ja teki vain työtään. Jätettyään muut viisi Matorania Suurella Sulatusuunilla, Vahkit nappasivat hänet ja laittoivat hänet Matoransäiliöön Teridaxin toimesta.

Mata Nuilla hänen nimensä muutettiin Tehutiksi ja hänen naamionsa vaihdettiin Kanohi Kakamaksi jostain syystä. Hän työskenteli Suuressa Kaivoksessa Onu-Wahissa, hän kuului luultavasti Onu-Koron kaivuukiltaan.

Tehutti on palannut Metru Nuille.

Kyvyt Muokkaa

Tehutti Kanoka.png

Tehuttin Onu-Metrun teleporttauskiekko.

  • Voimat: Tehutti hallitsee Maan Elementaalivoimaa antaen hänelle kyvyn nähdä pimeässä. Muita voimia hän ei voi käyttää.
  • Naamio: Metru Nuilla hän akntoi voimatonta Jaloa Hunaa mutta nykyisin hän kantaa voimatonta Kakamaa.
  • Välineet: Metru Nuilla Tehutti käytti aseenaan Kanoka-laukaisinta ja teleportaation Kanokaa 685.

Settitietoa Muokkaa

Tehutti setti.png

Tehutti settinä

Tehutti julkaistiin varhain vuonna 2004 yhtenä kuudesta Matoran-pikkusetistä. Tehutti kantoi mustaa Kanohi Hunaa, jossa oli myös harmaan väriä. Tämä setti sisälsimyös Kanoka-laukaisimen ja pimeässä hohtavan Onu-Metrun Kanoka-kiekon, missä oli erityinen koodi. Tämän koodin pystyi laittamaan BIONICLE.comiin, saaden Kanoka Club pisteitä.

Tämän setin osat pystyi yhdistämään Vhisola ja Ehrye settien kanssa, luoden Kavinikan.

Esiintymiset Muokkaa

Kirjat Muokkaa

Sarjakuvat Muokkaa

Muut kanooniset Muokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki