Fandom

Bioarkistot

Toa Inika

1 342sivua
tässä wikissä
Add New Page
Keskustelu0 Share
Toa Inika
Toa Inika.png
Organisaatio/ryhmä
Tukikohta Voya Nui
Johtaja(t) Jaller
Tavoite Löytää Kanohi Ignika
Liittolaiset Matoranit, Turagat, Mata Nuin Ritarikunta (tietämättä), Axonn, Toa Nuvat, Voya Nuin puolustusryhmä
Viholliset Pirakat, Brutaka, Vezon ja Fenrakk/Kardas, Umbra, Zyglakit
Tilanne Muuttuneet Toa Mahreiksi

Toa Inikat olivat ennen pelastusretkelle lähteneitä matoraneja. Punaisen tähden energia muutti heidät Voya Nuin rannassa Toiksi. Mata Nuin asukkaat olivat muuttaneet takaisin Metru Nuille. Toa Nuvat kuulivat Elämän Naamiosta, joka oli piilotettu Voya Nuin saarelle. Toa Nuvat lähtivät saarelle, mutta Takanuva jäi vartioimaan Metru Nuita. Kuusi Matorania lähti Toien perään. Matkallaan he poikkesivat ainakin Karzahnin saarella, ja he muuttuivat Punaisen Tähden energiasta Toa Inikoiksi. Kun he saapuivat Voya Nuin saarelle, he saivat selville, että saarta hallitsivat Pirakat, jotka esittivät olevansa Toia, ja olivat Brutakan, entisen Elämän Naamion Vartijan avulla, voittaneet Nuvat. He olivat orjuuttaneet Voya Nuin Matoranit. Inikat pelastivat Zamor-laukaisimillaan orjat, ja lähtivät Pirakoiden perään. Sattumalta Pirakatkin olivat Elämän Naamion perässä. Inikat voittivat Naamion vartijat, ja pääsivät Kammioon. Siellä Pirakat olivat maassa, ja Seitsemäs Piraka, Vezon, oli yhdistynyt Fenrakk-hämähäkkiin Naamion kirouksen takia. He voittivat Vezonin ja saivat Ignikan, Elämän Naamion, mutta se putosikin veteen. Toa Inikat menivät veteen, jossa he muuttuivat Toa Mahreiksi.

Toa Inikat syntyvät.jpg

Toa Inikat syntyvät pimeässä Voya Nuilla

Jäsenet Muokkaa

    • Elementti: Kivi
    • Aseet: Laserkirves, ketju ja Zamor-laukaisin
    • Naamio: Kanohi Sanok, tarkkuuden naamio

Katso myösMuokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki