Fandom

Bioarkistot

Toa Metru Mini Promo CDt

1 342sivua
tässä wikissä
Add New Page
Keskustelu0 Share

Toa Metru Mini Promo CDt olivat joidenkin Toa Metrujen mukana tulevia mini-CDitä, jotka sisälsivät Toa Metru tehtävän, jossa pitää etsiä yksi Matoran. Tehtävän aikana Toa saa vinkkejä muilta Matoraneilta etsittävän Matoranin siainnista. Pelin aikana näkyy myös videopätkiä.

EteneminenMuokkaa

Tehtävä alkaa kadoneen Matoranin asunnosta, jossa odottaa yksi tehtävä. Ratkaistuaan sen Toa pääsee eteenpäin, kiertelemään kaupunkia. Suunnilleen siinä nähdään videopätkä. Kiertelyn aikana Toa tapaa kaupungin Matoraneja, joilta he kyselevät kadonneesta Matoranista. Tehtävän aikana saadaan myös tietoa kaupungin toiminnasta.

LoppuMuokkaa

Kun tehtävä saadaan läpäistyä Toa löytää Matoranin, joka pitää vapauttaa jostain, ssim. kivien alta. Lopuksi Matoran kertoo kuka hänet kaappasi ja miksi (ehkä koska matoranit tiesivät mahtilevyjen siainnin). Sitten tulee näkyviin BIONICLE.comin osoite ja muutama video. Pelin voi myös aloittaa heti uudelleen.

TriviaaMuokkaa

  • Nämä CDt ilmestyivät vain joidenkin Toa Metrujen mukana. Jos CD tuli mukana, se luki purkin etupuolella.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki