FANDOM

Toain torni
Toain torni sarjakuvissa
Paikka
Sijainti
Asukkaat
Visorakit (ennen)
Tilanne
Ei tiedossa

Toain Torni on torni, jonka Sidorak rakennutti Metru Nuille Visorak-laumojen pitopaikaksi.

Historia Muokkaa

Kun Visorakit olivat valloittaneet Metru Nuin, Sidorak käski joukkojensa rakentaa useita valtavia torneja ympäri saarta.

Suuren pelastuksen aikaan, Toa Hordika Matau ja Rahaga Iruini etsivät yhdessä yhden tornin romuista materiaaleja, joista voisi rakentaa Ilmalaivoja. Kun Matau sulki Visorakit pois niiden alueilta, eräs Oohnorak huijasi häntä avamaan portin, jolloin taistelupaikalle olleet Toa Hordika Whenua ja Rahaga Bomonga joutuivat vangeiksi, mutta heidän avukseen tulivat muut Toa Hordikat ja Rahagat, seuratessaan Visorakeaj, jotka he olivat nähneet niiden mennessä Le-Metruun. Pitkään taisteluun liittyi torni, ja Rahit Krahka ja Tahtorak liittyivät taisteluun Toien puolelle ja paikalle oleva Zivon taisteli niitä vastaan.

Toat eivät voineet voittaa kaikkia tornissa olevia Visorakeja, joten he lukitsivat ne sisään ja laittoivat porttiin Maata ja Jäätä. Suljetussa tilassa olevat hulluuntuneet Visorakit rupesivat taistelemaan keskenään ja tappoivat toisensa.

Rakenteen muuttivat Toa Hordikat, paikaksi, jota heidän tiimi voisi käyttää tarvittaessa. Toien torni sai Kuuden Elementin puolustuksen Toilta, jolloin sillä on puolustuksena Elementtipuolustus.

Settitietoa Muokkaa

Toian torni oli yksi neljästä 2005 vuoden "leikkiseteistä". Se sisälsi kaksitoista minifiguuria, jotka olivat kuusi Toa Hordikaa ja kuusi Visorakia. Siinä oli myös Kahgarak-hämähäkki. Sen portin tunnustuksena on Kanohi Kiril.

Esiintymiset Muokkaa

Kirjat Muokkaa

Sarjakuvat Muokkaa

Epäkanooniset Muokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki