Wikia

Bioarkistot

Tyranni

Keskustelu0
1 298sivua
tässä wikissä
Tyranni
Tyrant.png
Henkilö
Laji Tuntematon
Sukupuoli Mies
Elämäkerralliset tiedot
Tilanne Tuntematon
Ammatti Pimeyden metsästäjä (ennen), hallitsija (ennen)
Ryhmät Pimeyden metsästäjät (ennen)
Kyvyt ja varusteet
Voimat Lämmön imentä ja eritys
Välineet Ei ole

"Tyrant" oli voiman-nälkäinen Pimeyden Metsästäjä, pettäen orgaanisaation.

ElämänkertaMuokkaa

Tyrant oli Odinasta pohjoiseen olevan saaren julma johtaja. Hänen oma kansansa pelkäsi häntä ja he vaativat hänen pois raivaamistaan. Hän päätti liittyä Pimeyden Metsästäjiin ,Toat vastaan Pimeyden Metsästäjät sodan aikana mutta ei koskaan tuntenut olevansa täysi jäsen. Hän vietti puolet ajastaan haastaen The Shadowed Onen voimia ja viimein eräänä päivänä The Shadowed One lähetti hänet ja ryhmän Metsästäjiä kohtaamaan Toa Mangai Lhikanin ja ryhmän Toia. Hänen joukkonsa petti hänet taistelun aikana jolloin hänet voitettiin. Tyrant voitettiin ja hän katosi Hopeiseen mereen. Hän selvisi petturuudesta mutta hänen nykyistä tilannettaan ei tiedetä.

KyvytMuokkaa

  • Voimat: Tyrant pystyy imemään lämpöä ja kestämään kuumia lämpötiloja. Hän voi myös vapauttaa lämpöä suurena räjähdyksenä tai kuumentaa ilmaa joka mahdollistaa hänen levitaationsa.

Kulissien takana Muokkaa

  • Tyrantin rakensi Eric Richter LEGOn aikakausilehteen Pimeyden Metsästäjä rakennuskilpailuun ja sille antoi tarinaankuuluvan roolin ja paikan BIONICLE: Dark Hunters-kirjaan Greg Farshtey.

EsiintymisetMuokkaa

KirjatMuokkaa

Ympäri Wikian verkkoa

Satunnainen wiki