FANDOM

“Nyt, vuosisatoja myöhemmin, johdan Pimeyden Metsästäjiä jotka ovat levinneet kaikkialle tunnettuun universumiin. Linnoituksestani, joka on heidän keräämien aarteiden koti, opastan heitä tehtävissään ja vahvistan lakejani. Tottelemattomuus johtaa tuhoon. Kavallus johtaa paljon pahempaan... pettureille ei anneta kuoleman vapautusta.”
— Varjottu, Dark Hunters
Varjottu
TSO world.jpg
Henkilö
Laji Tuntematon
Sukupuoli Mies
Elämäkerralliset tiedot
Tilanne Elossa
Ammatti Pimeyden metsästäjien johtaja
Ryhmät Pimeyden metsästäjät
Kyvyt ja varusteet
Voimat Hulluus-Rhotuka, hajottajasilmäsäteet
Välineet Protodermis-sauva

Varjottu on karismaattinen johtaja, joka perusti Pimeyden metsästäjät.

Elämäkerta Muokkaa

Varhainen elämä Muokkaa

Suurin osa Varjotun menneisyydestä on täynnä mysteerejä. Hän ja hänen toverinsa Muinainen tulivat samalta, jäiseltä alueelta. Elämänsä alkuvaiheina hän teki likaisia bisneksiä Makutain veljeskunnan kanssa. Kotisaarensa sisällissodan lopulla Varjottu ja Muinainen saivat idean perustaa Pimeyden metsästäjät -organisaation. Kaksikko löysi Odinan saaren ja he perustivat sinne organisaationsa päämajan. Varjotusta tuli Metsästäjien johtaja ja hän alkoi kirjaamaan muistiin historiallisia tapahtumia sekä tietoja Pimeyden metsästäjistään.

The Shadowed One.jpg

Varjottu

Pimeyden metsästäjät Muokkaa

Matkustaessaan yhdessä, Varjottu ja Muinainen löysivät saaren nimeltä Odina, jolla he alkoivat tehdä uutta ryhmää. Varjottu aloitti teoksen, mikä kertoi Pimeyden metsästäjiin värvättyjen olentojen historiasta ja tiedoista.

Vuosien kokeilun jälkeen tuottaa tehokkaampia Pimeyden metsästäjiä, Varjottu loi Sentrakhin, joka oli hänen henkivartiansa siitä lähtien. Jonkinaikaa tämän jälkeen, Varjottu lähetti metsästäjiään Metru Nuille ja yhdellä tehtävällä Pimeyden metsästäjät toivat hänelle Artakhan sauvan.

Vaihtoehtoismaailmat Muokkaa

Valtakunta Muokkaa

Valtakunnan vaihtoehtoismaailmassa Varjottu oli yksi Turaga Takanuvan valitsemista Valtakunnan hallintoneuvoston jäsenistä.

Kyvyt Muokkaa

  • Taidot: Varjottu on hyvä strategikko ja taistelija. Hän on 300 vuotta vanhempi kuin pitäisi osuttuaan Voporakin vanhentavaan kilpeen.
  • Voimat: Varjotulla on kyky luoda tuhoavaa laseria silmistään.
  • Välineet: Varjottu kantaa Protodermis-sauvaa josta voi ampua kristallimaista protodermistä ja jossa on Rhotuka-laukaisin jolla voi ampua hulluksi tekeviä Rhotukoita.

Varusteet Muokkaa

“Voimaa välähti Varjotun sauvasta. Kasa kristallimaista protodermistä ilmestyi Vortixxin suun ympärille, suukapuloiden hänet. ”
— Kertoja, Destiny War
Protodermis-sauva.png

Protodermis-sauva on Varjotun käyttämä sauva. Sillä pystyy luomaan kristallimaista Protodermistä, jolla voi vangita jopa Toan. Sauvassa on myös keinotekoinen Rhotuka-laukaisin jolla voi ampua Varjotun hulluuspyörittimiä.

Esimerkki käytöstä Muokkaa

Destiny Warissa, Varjottu käytti sauvaansa laittaakseen kristallimaisen Protodermiksen suukapulan tuntemattoman Vortixxin suun ympärille.

Muissa ulottuvuuksissa Muokkaa

Toa-imperiumi Muokkaa

Toa-imperiumin vaihtoehtoismaailmassa sauva oli laitettu näytteille Arkistoihin yhtenä Toa-imperiumin valloituksen monina palkintoina.

Lainauksia Muokkaa

“Kerro minulle, Lariska, jos käännän selkäni sinulle, löytäisinkö siitä tikarin?”
— Varjottu, Time Trap

“Ymmärrä tämä, töhertelijä- Minä en jää toiseksi kenellekkään.”
— Varjottu, Time Trap
“Nimeni on Varjottu, Pimeyden metsästäjien johtaja. Vieressäni seisoo lojaalinen luutnanttini Muinainen. Edessäni seisominen on todella tyhmää Toalta, jos hän ajattelee että voi mennä minun ja tavoitteeni väliin.”
— Varjottu Iruinille, Dwellers In Darkness

“Tämä on minun sotani ja tervetuloa siihen.”
— Varjottu, Dwellers In Darkness

“Anteeksipyyntöni, vanha ystävä, mutta tiedäthän vanhan sanonnan: jaettu salaisuus ei ole enää salaisuus.”
— Varjottu, Destiny War

Triviaa Muokkaa

  • Greg Farshtey on sanonut tietävänsä Varjotun oikean nimen, mutta hän ei paljasta sitä. Tarinassa vain Muinainen tiesi Varjotun oikean nimen.

Settitietoa Muokkaa

Varjottu on Roodakan ja Keetongun yhdistelmä vuodelta 2005,jonka voi rakentaa käyttäen ohjetta, joka löytyy Roodakan ohjeiden takaa.

Esiintymiset Muokkaa

Kirjat Muokkaa

Novellit ja jatkotarinat Muokkaa

Ulkoisia linkkejä Muokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki