FANDOM

Vorahk
Vorahk sarjakuvassa.png
Rahkshi
Voima
Nälkä
Välineet
Imemisen sauva
Tilanne
Jotkin yksilöt kuolleet
Vorahk Valon Naamiossa.png

Vorahk Valon Naamiossa.

Vorahkit ovat Nälän Rahksheja. Ne ovat Rahksheista parhaita metsästäjiä, ne saavat kiinni kaikki viholliset. Ne pystyvät imemään vihollistensa voimat, lisäten siten omaa voimaansa.

Historia Muokkaa

Vorahkit syntyvät, kun Kraata-Vo putoaa Sähköiseen Protodermikseen. Kraata muuttuu silloin konemaiseksi Rahkshi haarniskaksi ja siihen laitetaan samanlainen Kraata-Vo sisään.

Makuta Teridax teki Rahkshi Vorahkin Mata Nuilla ollessaan. Kun Avohkii oli löytynyt, hän lähetti Vorahkin Turahkin ja Kurahkin kanssa pysäyttämään Takuan. Ne muunmuassa tuhosivat Onu-Koron ennen kuin ne voitettiin. Vorahkin ja muiden Rahkshien osia käytettiin myöhemmin Ussanuin rakentamiseen.

Kyvyt Muokkaa

  • Voimat: Vorahkit ovat kestäviä jäljittäjiä ja parhaita metsästäjiä Rahksheista. Ne osaavat lentää. Vorahkit hallitsevat imemisen voimaa jonka avulla ne voivat viedä vihollisen kaikki voimat.

Varusteet Muokkaa

Yleensä Vorahkit kantavat Imemisen sauvoja, jotka tunnetaan myös nimellä Nälän sauvat. Vorahkit kanavoivat Nälkävoimiaan sauvojen kautta, ja voivat myös käyttää niitä lähitaistelussa. Vorahkien lentäessä sauvojen päät tuottavat työntöenergiaa. Sauvat syntyvät niitä kantavan Vorahkin mukana.

Setti-infoa Muokkaa

Vorahk julkaistiin kanisterisettinä vuonna 2003. Vorahkin osat pystyy yhdistämään Guurahkin ja Panrahkin kanssa luoden Rahkshi Kaita Von.

Vorahk.png

Vorahk settinä

Esiintymiset Muokkaa

Sarjakuvat Muokkaa

Kirjat Muokkaa

Novellit ja jatkotarinat Muokkaa

Muut kanooniset Muokkaa

Epäkanoniset Muokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki