Fandom

Bioarkistot

Wairuha

1 342sivua
tässä wikissä
Add New Page
Keskustelu0 Share
“Kolmesta täytyy tulla Wairuha, ja kävellä viisauden polkua.”
Akamai Galille näyssä, Triumph of the Toa
Wairuha
Näytä tiedot olomuodossa:

Wairuha oli Toa Kaita, jonka muodostivat Toa Mata Gali, Kopaka ja Lewa. Toa Matojen muututtua Toa Nuviksi heidän fuusiostaan tuli Toa Nuva Kaita Wairuha Nuva.

Elämäkerta Muokkaa

Wairuha MNOG.png

Wairuha Mata Nui Online Gamessa.

Akamai ja Wairuha ilmestyivät kerran näyssä Galille ja kertoivat tälle tulevasta. Myös Kopaka näki näyn Toa Kaitoista, mutta vain osittain.

Toa Matojen taistellessa Mangaiassa kahta Manasta vastaan Gali ja Kopaka muistivat näkynsä. Kerrottuaan siitä muille he yhdistyivät Toa Kaitoiksi, Akamaiksi ja Wairuhaksi. Akamai eristi Manasit laavan avulla pienelle kivelle ja Wairuha jäädytti ne, jolloin he onnistuivat poistamaan niiden Saastuneet Kanohit. Akamai ja Wairuha jatkoivat eteenpäin, mutta Teridaxin läheisyys sai heidät jakaantumaan takaisin kuudeksi Toaksi.

Toa Nuva Kaita Muokkaa

Lewan epäonnistuttua varastamaan Kohrak-Kalin Krana-Kal hän, Gali ja Kopaka yhdistyivät Galin ajatuksesta Wairuha Nuvaksi. He kohtasivat Lehvak-Kalin, joka kutsui Gahlok-Kalin ja Kohrak-Kalin avukseen. Kolme Bohrok-Kalia yhdistyivät Bohrok-Kal Kaita Jaksi, joka iski Wairuha Nuvaan voimillaan ja pakotti hänet siten hajaantumaan.

Kyvyt Muokkaa

Wairuha.png

Wairuha-yhdistelmä.

Settitietoa Muokkaa

Wairuha oli Lewa-, Gali- ja Kopaka-settien yhdistelmä. Ohjeet löytyivät jaettuina kolmen setin rakennusohjeista. Vaikka hänen naamionsa on tarinassa hopeinen Rua, yhdistelmässä hän kantoi vihreää Mirua. Wairuhan selässä oli kaksi hammasratasta: ylempää kääntämällä hänen kätensä heiluivat, ja alempaa kääntämällä liikkuivat hänen jalkansa.

Wairuha Nuva.png

Wairuha Nuva -yhdistelmä.

Wairuha Nuva oli Gali Nuvan, Lewa Nuvan ja Kopaka Nuvan yhdistelmä. Ohjeet löytyivät jälleen jaettuina kolmen setin rakennusohjeista. Wairuha Nuvan selässä oli kaksi hammasratasta, joita pyörittämällä saman puolen käsi heilui.

EsiintymisetMuokkaa

Kirjat Muokkaa

Sarjakuvat Muokkaa

Muut kaanoniset Muokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki